Massa barn

Julen blev väldigt lyckad =)
alla i familjen var hemma och på kvällen kom mina bröders flicvänner =P
jag fick det jag behövde och önskade, presentkort, örhängen, dipliner m.m.

HAHA jag får väl säga god jul till alla i efterskott =)

I går var jag med Aida en stund på kvällen efter det så kom sara till mig och sov över,
vi gick ut och gick klockan 12 på natten och var ute till 1. det var mys♥

Tack för kvällen tjejer

idag kommer Ellinore, Filip och Fredrik hit, deras föräldrar ska till malmö så dom ska sova här =)
Ellinore är 9, Filip 6 och Fredrik 6 månader, mys

när dom har kommit funderar jag på att springa på stan snabbt med dom. Sara, du får följa med och hjälpa mig hålla koll på alla =P

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0