Skolavslutning

 I torsdags var det skolavslutning, sjukt skön när man är skoltrött kan jag ju säga. =)
Efter skolanslutningen som slutade tolv gick nästan hela klassen och åt,
(det var bara eleverna)
Efter det så gick vi en sväng alla, sen hade någon(?) bokat en sal i idrottshallen så vi gick dit och spelade fotboll =)
okej, jag erkänner jag spelade itne. haha jag har aldrig spelat och vågar inte haha^^
Efter det så gick A och S med mig hem och snackade lite med mamma, =)
sen gick vi till Max (där man kan äta hamburgare) och åt, jag åt pommes =P hahaha...
Efter det gick vi hem till S och sov kvar där. Det var mys! ♥
På morgonen gick jag hem och bytte om,  träffade Elina!!
och vi gick på stan och köpte julklappar =)
sen i kväll har jag bara varit hemma och kollat på film.
Nu ska jag gå och sussa kudden, jag tror tillochmed att jag hör det ropa på mig(?) =P

Puss och Kram / Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0