Bröstcancergala och Chichi

I går efter att jag varit på stan, följde min brors flickvän becka med hem.
Hon kom med förslagen att jag skulle sova hos henne, problemet var att hitta hundvakt åt chichi (min bebis).
så jag ringde min andra bror men han skulle iväg, så det var bara att packa en väska åt henne och en åt mig, sen bar det av till näsby. Där kollade vi på bröstcancergalan och hade trevligt.
Idag måste jag städa för mamma och pappa kommer hem imorgon så det ska vara lite "extra" fint här hemma =)
Hade också tänkt att man kanske skulle ta och lägga in dagens outfits, om jag orkar och hinner ;P
Nu ska jag gå ut med Chichi och gå en lång promenad.

Igår på stan köpte jag två klänningar på hm, blev jätte nöjd.
Bilder kommer senare =)

Puss och kram / Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0