Bikini och baddräkt bara på rea-avdelningen?

Jag har börjat kolla så smått på Bikini och även någon rolig baddräkt, om jag hittar någon fin.
Än så länge har jag bara kollat på internet men ska även kolla i butiker, men jag tvekar på att dom skulle
ha fått in något i februari... men men, jag har lagt märke till att dom flesta badkläder faktiskt bara finns på reaavdelingen (?) något konstigt tycker jag, liksom folk åker ju utomland hela tiden och då finns det bara att köpa på rea? dessutom väldigt utplockat är det.. men jag hittade iallafall en baddräkt som jag tyckte var ball. men det återstår och se om jag klickar hem den eller inte =)

image26


Bild: ellos.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0