Födelsedagen + sjuk = ingen bra komb.

Japp. jag har i stort sett varit sjuk sen jag skrev förra inlägget. I fredagskväll fick jag influensan och mådde skit.
Vaknade på min födelsedag på lördagen och mådde inte mycket bättre än kvällen innan. Men Elina♥ kom och vi åkte med mamma och pappa till Helsingborg. vi skulle igentligen till Danmark men det blåste för mycket att båtarna inte gick. vi gick på välacentrum i 5 timmar och shoppade loss =)
När vi kom hem så sov Elina hos mig. På söndagen mådde både jag och pappa dåligt. men mamma och pappas kompisar kom och grattade mig endå. Måndagen så mådde både jag och pappa skit. vi gick itne upp ur sängarna ens. Jag har varit i skolan en dag denna veckan och det var i fredags. har annars bara gått hemma i myskläderna och kollat på film. Jag fick i paket en massa fint, pengar, kläder, klocka m,m, lite sånnt man behöver att ha. =)
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0