Föreläsning med jobbiga gymnasiumelever

Heejsan!
kvällen när Ellinore kom till mig, hon kom vid 15 så det var en timme kvar till galan började, men jag orkade inte gå. så jag sa till Ellinore att vi skulle ha "tjejkväll" istället. Det gick hon mer än gärna med på =)
Så vi satt och tittade på melodifestivalen, åt godis och snackade tjejsnack haha vi höll på att skratta íhjäl oss när Björn Gustavsson haha =P

idag har jag varit och föreläst på en gymnasieskola här i kristianstad, det var jag och några till som hade 150 elever... mycket trevligt.. haha dock var det dåligt att dom inte kom igång och diskutera så mycket som man hade velat. och att vissa trodde att dom var "bättre" än andra. det var mindre kul.. jag var där och föreläste med Umr, Ungdom mot rasism.

Nu ska jag gå och göra mig klar till gynnings program, ska göra popcorn =)
Kanske bloggar lite undertiden det är, haha brorpå vad det handlar om =P

Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0