Dagen innan DAGEN!!

Imorgon fyller jag 16! =)
jag har önskat mig en bärbardata, undrar om jag får det? =P
men även om ja inte får de ska jag köpa en själv haha

nu sitter jag här och dricker varmchoklad, ska snart in och börja städa min lilla toalett där jag har
allt mitt smink... stökigt som bara den.. =P

mamma och pappa kom hem i går, dom har varit i stockholm och träffat min kusin och kusinbarn.
dom hade köpt med sig 4 klänningar, en bok och lite saker till min toalett med sminket.

Skriver kanske mer senare, puss

Kommentarer
Postat av: evelina

hihi nej inga bebisar än, men det kommer inom en snar framtid förhoppningsvis!

grattis i förskott =)
får du ingen dator kanske du får pengar till en =)

2008-01-25 @ 20:49:41
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sara

IIIIH! GRATTIS VÄNNEN!!!!! HOPPAS ATT DU HAR EN BÄST DAG, SMSA MIG SÅ FORT DU KAN :D PUSSAR PÅ DIG!

2008-01-26 @ 02:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0