I morgon smäller det.

I morgon börjar skolan, hihi..
undrar hur det kommer bli, folk som byter kompiskretsar, blir tsm, gör slut...
allt sånt, undrar hur det kommer bli. ska träffa A och A, har itne träffat den ena sen skolan slutade och den andra sen innan nyår =)
och på söndag kommer L hem =) fy fasiken vad kul det kommer bli att träffa alla igen!!
funderar på hur jag ska göra på min födelsedag..
ska jag ha fest, middag eller typ filmkväll? ingen aning. 
Men jag tror jag ska till Danmark helgen efter iallafall.

kom precis på att jag itne sagt att min bror åker in i lumpen den 28.. =(
2 dagar efter min födelsedag,
1dag efter mamma och pappas bröllopsdag..

puss,♥

Kommentarer
Postat av: Sara

hoho? lite tomt här nu ? : /

2008-01-23 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0